Bloggvila

Ja, som ni kanske har märkt så har min blogg legat på is ett tag. Varför vet jag egentligen inte, men så kan det vara ibland :)
Jaha, vad jag har då gjort sen sist vi hördes? Jag har ett enkelt svar på det, och det är; jobbat.
Inte dåligt, utan jävligt bra. Det är skönt att jobba, och om inte minst roligt!
För övrigt så har jag väl mest bara varit :) Varken gjort onytta eller nytta.

Idag så funderar jag på att åka ner på stan, men vi får se om jag orkar. Annars ska väl jag och mami ta en långprommis med Bonnie, tro mig hon behöver det. Hon ska iofs få springa av sig först, hon är hemskt dryg just nu. Men det är ingen annans fel än mitt eget!

Ja, uppdatering kommer, och bilder så småningom! Min kamera har varit urladdad de senaste månaderna, och jag har inte hittat laddaren! Men för någon dag sedan så dök den upp, oskadd :)
Jag lever, jag är full av liv och full av energi, bortsett från just nu då jag är lite sjuklig och trött! ;)



Jag lever och mår bra :)


Kommentarer
Postat av: Karin, mamma-och fotoblogg

Följ med till ULLARED!!! =) De har huuur mycket hundsaker som helst :D



http://karinochnova.blogg.se/2010/september/ullared-nagon.html

2010-10-07 @ 21:21:12
URL: http://karinochnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback