Vad göra?

Hej på er!
Igår var den sista showen någonsin och jag måste säga att jag är jätteledsen för det. Det var många gånger det inte var långt till gråt, men jag vill tacka de underbara tjejerna för en toppenkväll! <3







Kärlek i massor!!!

___

För övrigt har jag ingenting att säga om mig själv just nu, utan håller det utanför bloggen helt enkelt.
Imorgon ska jag på dildoparty hos en gammal klasskamrat/vän med trevligt sällskap. Jag ska till Nattis jobb när hon har slutat, sedan ska vi hem till henne och fixa oss. Efter det åker vi hem till Mikaela och hjälper henne med lite saker innan de andra kommer. Det ska bli så himla skojsigt, och ni kan ju bara gissa hur "länge" jag kommer att klara av att hålla mig för skratt?! :)

Jag hoppas att ni får en underbar helg, eller ja, resterande av den iaf och att ni har det superbra! :)

Kommentarer
Postat av: simone

du är så vacker, strålar glädje :D


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback