Tyskland

Stort grattis till Tyskland!
Jag visste det innan, och jag hoppades, och hade rätt. Så jäkla skönt ;D
Jag gillar verkligen Lena, verkligen udda låt, och en udda person. Sådant gillar vi! Det var inte ens meningen att jag skulle kolla på schlagern, men det blev visst så iaf :)




För övrigt så har det varit lugnt ikväll, mest degat i soffan och proppat i mig popcorn :P
Öppnade en öl, men det blev inte mycket drickande ur den inte.
Nu sitter jag och lyssnar på Tysklands bidrag och är nöjd, nöjdare, nöjdast! :)

Jag ska väl snart ta och lägga mig eller något, är lite trött :)
Köpte förresten en jättesöt klänning idag som jag fick låna pengar till, och jag SKA tamejfan komma ihåg att jag har lånat pengar nu också, mitt minne är verkligen värdelöst!

Vad tyckte ni om vinnaren?

Kommentarer
Postat av: Lisa

såg inte på schlager grejen, inte min grej!



sv: vi hade me tur me vädret på studenten, det var årets varmaste dag :S så det var riktigt jobbigt istället! :/



ha en fin mors dag-söndag

Postat av: Jennie

sv: jag tyckte att danmark sklle vinna, då de var en riktig schlagerlåt enligt mej :) dock fick jag rätt, med att de skulle bli en favorit.



jaa, igår var de studentfest för kusinen :) sen idag blir de mors dag middag hos moster :)



vill du ha en mer personligare bloggdesign? min designblogg: http://designbyjennie.blogg.se

kram

2010-05-30 @ 14:05:58
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback