Torsdag

Hej och hå i det blå!
Idag är/var en ny dag med nya utmaningar och massor med saker att göra.
Jag satte klockan på 7 i morse, men var väldigt skeptisk när jag lade mig att jag inte skulle orka gå till skolan.
När jag vaknade så var jag så trött att jag inte ens visste vad jag hette, jag satte mig upp (av någon anledning?) och började känna mig för pigg för att lägga mig igen, så jag tog mig till skolan iaf. Däremot så var bussen försenad idag, vilket ledde till att jag även blev sen till skolan, men det gjorde ingenting.
Fick en god nyhet, jag hade klarat båda proven, inte bara bra utan väldigt bra :)

Sedan åkte jag ut till pappa. Jag och Norpan skulle till IKEA och så där, så först åt vi lite grann och sedan strosade vi runt runt på IKEA ;P Jag hittade en del välbehövliga saker så det är ju bra (:
Sedan åkte vi till Ove Jansson och där köpte jag en klocka till väggen i köket ;D
Efter det så fick jag skjuts hem, tog mig till Hanna, till affären och nu hem.

Ska sätta mig och göra lite skolarbete, jag ligger ganska mycket efter ;/
Men med lite jobb så blir det bra!

I morgon åker vi till stugan och skrapar hus, eller ja, troligen ska vi skrapa på lördag, vi kommer ju ganska sent i morgon.

Nehej ni kära vänner, nu ska jag sätta mig och leka med skolarbete ;(


(I morgon ska jag försöka hitta mysiga motiv att fota precis som nedan. Det är från förra året i stugan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback