Slut!

Jajjemän! Idag avslutades skolan. Var där igår och fick veta mina betyg, och jag kan inget annat säga att jag blev märkvärt förvånad. Helt underbart!
Idag skulle jag till skolan 10.30 för att säga hej och hå till klassen, men (!!!) min jävla cpmobil vägrade att ringa imorse kl 9, den hade hängt sig. Vaknade 11.30 av att en vän ringer mig och jag fick panik!
Det löste sig iaf, och det var ju tur, eller vad säger ni? :)

Annars har dagen varit lugn. Ska väl sätta mig snart och skriva ihop mitt schema till arbetsträningen som startar på måndag! Jag hade glömt bort att det var så snart, så jag fick lite smått panik när jag insåg att det bara var några dagar kvar innan jag ska börja. Jösses, jag börjar bli lite nervös, så önska mig fan inget lycka till, då kommer det gå åt helvete :P

Idag var det jättekallt ute, så här kallt:
Lika snygg som vanligt


Är det inte sinnessjukt?! Det är snart Juni, och var är värmen?! Det är skandal att jag måste ha vinterjacka (OCH tjocktröja) den 27 maj.

Sommaren, vart är du??!!?!

Kommentarer
Postat av: Lisa

det är kallt här med :( så tråkigt, var är värmen?



sv: jo det är tråkigt att det finns folk som vill första för andra :(



ha en fin fredag :D

Postat av: Jennie

sv: allt är fint med mej :) vad har du för planer idag/helgen?

kram

2010-05-28 @ 14:55:28
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: PAUSE

eller huuuur. vart fan är sommaren?

2010-05-28 @ 15:22:19
URL: http://www.nattstad.se/pause
Postat av: Bloggarmaja

int ehär iaf

2010-05-28 @ 17:48:18
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback