Näeh

Inte är det bättre väder för fem öre, det blåser, regnar och är snorkallt.
Jag har till och med lyckats (ovanligt, nej) dragit på mig en förkylning. Känner mig måttligt seg och uttråkad då det inte går att göra så mycket annat än att sitta hemma.

Jahopp, dagen idag kommer väl att bestå av datornörderi, filmnörderi och korsordsnörderi. Vilken lördag va?
Men vädret gör att jag fan inte har lust till annat heller ^,^
Igår blev lite lite partajande, men kom hem tidigt och det var bara skönt. Fast det var en hemskt trevlig kväll så klart! :)

Jag provade Kinder Milky Slice idag, eller vad den heter. Egentligen så tål jag den inte, men jag har ett sådant måste-prova-allt-nytt-begär, så jag köpte den och någon annan konstig Kinder sak som hette typ Pingu eller något. Båda smakade skit så jag tog en tugga, eller två och slängde resten. Tacka vet jag Kinder Maxi det är grejer det!

Jag skriver inte mer än så här just nu, utan jag lär fixa mig något att äta och sedan titta på film eller så :)
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: joo värmen är spårlöst borta :(

bara den blir fin till studenten!



ikväll ska jag bara va hemma. själv`


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback