Morgondagen blir en kanondag

Idag har äntligen sommaren och nästan sommarvärmen kommit hit. Det var väl på tiden! Frågan är bara hur pass långvarigt det blir ;/

Dagen har spenderats tillsammans med en kär vän, och det har varit jättemysigt :)
Vi gick en sväng på stan och sedan satte vi oss och åt lite grann ute.

Nu har jag varit och lämnat in schemat inför månadens arbete. Imorgon börjar jag! Ska bli så himla kul att jobba med det jag älskar, kombinerat till ett liksom :)
Blir sen kväll, men det gör inte mig något alls.
Sedan får jag säkert skriva ett nytt schema om ca två veckor inför nästa månad. Skoj skoj skoj!

Nu ska jag skutta in i duschen tror jag så att jag får den saken överstökad iaf. Sedan lär jag sätta igång min "kreativa" hjärna och komma på vad fan jag ska äta idag. Får bli något som redan finns hemma, jag orkar verkligen inte gå till affären.
Ska slänga in tvätt i tvättmaskinen också så att jag blir av med lite smutstvätt iaf ;)

Eftersom det är så fint väder här idag (äntligen!), hur ser det ut för er andra? Har ni också haft/eller har en varm skön dag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback