Människor

Det kommer att bli svårt att formulera detta inlägg utan att låta för elak.
Vissa människor är bara så fruktansvärt irriterande, gillar att såra andra och är allmänt elaka. Sedan finns ju de som är jättetrevliga på ytan för de vill inte försöra sin inbillade image och intala andra om att de faktiskt är snälla, bara det att andra genomskådat det för länge sedan.
Jag har länge varit trött på mänskligheten och på det mänskliga beteendet, då det finns alldeles för många idioter som går i ett par skor.
Nej, jag tänker inte yttra mig mer om dessa människor som livnär sig på att se andra plågas av deras ord och/eller handlingar.

Mötet hos Sofia igår gjorde mig bara ännu mer irriterad och förbannad. Jag tänker inte gå tillbaka dit mer, då hon inte betedde sig professionellt.
Jag fick iaf en trevlig stund på stan, MAX och Rusta. Hittade lite smått och gott, bland annat min tvättkorg som jag har velat ha ett tag :) Hade en fruktansvärd tur med att de fanns kvar!

För några dagar sedan så hade jag fått ett mail jag hade svårt att förstå... Någon har gett mig en Voddler-invite men vem i hela världen kan ha gett mig det? Den gåtan kommer troligen att förbli olöst.. Men tack till den vänliga själ som gev mig den :)

Nej, om man ska ta och spela lite Sims? Jag har haft ett Simsbegär idag så jag lär väl stilla det.
Jag hoppas att ni har en fortsatt fin kväll och att allt är bra med er.

Förresten, jag tänkte, är det något ni vill veta om mig, förändringar i bloggen etc etc? Ge mig tips! Jag har idétorka!

Kommentarer
Postat av: Patrik

jag har ingen ide på förändringar tyvärr men jag håller verkligen med dig om det du skrivit ovan!! =)



kram

Postat av: Patrik

sv; jo det är sant!

det är bara bra med mig!

själv då?=)

2010-05-20 @ 01:53:06
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: Emeliekatja

Jag vill ha fler inlägg ;D Det är den enda förändringen ^^ Sims is the shiet! Vi ses nästa vecka och hittar på något och jag hoppas att det blir fint väder :)



Människor kan gå en på nerverna, att folk inte vet hur man beter sig... Tragiskt! haha

2010-05-20 @ 17:32:30
URL: http://emeliekatjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback