Vår

Jag vill ha vår! Jag är så less på att det är kallt, på snön, på mörkret. Fast den är ju på väg :)
Skulle dock bli lite kallare dagarna framöver, men det gör inget - så länge det inte kommer mera snö! Usch :P

Ja, klockan har tickat iväg rätt snabbt nu sedan efter 21.00, men så är det alltid. Jag vet inte om jag går i skolan imorgon, och gör jag det så har jag ingen aning om när jag börjar. Jag var sjuk på torsdagen innan "sportlovet", och på fredagen var jag fortfarande dålig så jag kunde inte ta mig till skolan och hämta schemat vi fick på torsdagen. Jag mailade till administratören på skolan, men har inte fått schema hemskickat, eller svar, så nu sitter jag här och har inte den blekaste om vad som händer :S
Ska försöka ta mig upp i tid imorgon, för får jag veta att vi börjar 12.30 så kommer jag ju att hinna iaf. Börjar jag 08.30 så kommer jag inte att hinna få mailet i tid i vilket fall..

Nej, jag ska väl alldeles snart lägga mig, har det nedsläckt och så men jag har inte lust att lägga mig riktigt ännu.
Godnatt på er iaf :)



Nu börjar vi gå från det här...




... till det här



Kommentarer
Postat av: simone

Så vackra foton!

Postat av: Annso

Vill också ha vår! NU!!:) Härligt att slänga av sej sin tjocka vinterjacka:)

2010-03-12 @ 13:05:53
URL: http://annsoputtes.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback