Funny Games

Kollade på den idag, den tyska. Jag somnade i slutet :P
Var alldeles för trött för att se klart! Den var inte dålig, jag var bara som sagt; för trött :P
Var ju och såg Alice in Wonderland i torsdags, jag har bara en sak att säga; SE DEN!! :D Hahaha, underbara film :) Jag älskar Tim Burton och framförallt hans fru; Helena Bonham Carter. Jeez :)

Jag är iallafall på väg mot ett bättre liv, ett bättre mående. Jag jobbar otroligt mycket med mig själv, och jag har redan blivit mycket snällare mot mig själv och framförallt mot andra människor. Jag är inte lika fördömande som jag tidigare var, utan har lättare för att ha överseende med varför vissa kan bete sig som de gör. Jag tar inte saker lika personligt, och inte heller "ser ner" (det är väldigt överdrivet av mig att skriva så, men det finns inga "mildare" ord) lika snabbt på andra.

Med det sagt så tänker jag avsluta här och bara ta det lugnt innan jag ska sova :)
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback