Vi går mot dag två

Snart är dag 1 över, jag lär lägga mig i tid idag för jag ska upp vid 7 imorgon för att åka till skolan som börjar 08.30.. Känns inte sååå kul att gå upp då, men jag får vila när jag kommer hem ;)
Ska på stan efter skolan (jag slutar 11.30 :D), jag ska köpa gin och vin till farmor :)

Nu har jag äntligen fått trycka i mig mina älskade räkor!! H ville inte direkt ha några, så jag fick trycka i mig nästan alla själv :D Moahaha :)

Jag känner mig på relativt bra humör nu iaf, samtidigt som jag bara vill sätta mig ner och skrika och gråta ut alla känslor och abstinensbesvär, men det orkar jag inte heller ^.^
Snart är det ändå dags för hundarna att gå ut och sedan blir det nog sängen. Får hoppas på att jag kan sova så att jag slipper att ta zopiklon, för bismaken dagen efter är verkligen inte rolig! Det enda som hjälper mot den fruktansvärda smaken (och för att inte tala om den konstanta törstkänslan!) är Cola, och då måste jag hinna förbi typ Ica Söder eller något innan jag skyndar mig till skolan. Får ta och åka hemifrån 07.50 imorgon så att jag är säker på att jag hinner i tid.

Sitter och smågluttar på The Real Housewives of New Jersey, men det var inte riktigt i min smak av program :P

Jahopp.. Det var väl det jag hade på hjärtat antar jag ;P Nu lär hundarna få gå ut och pinka av sig..
Wish me luck de kommande dagarna ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback