Trög

Idag är jag otroligt trög och tjockskallig, har i princip bara suttit och nött Need for Speed Underground på PS2.
Jag kände ett starkt behov av bil, och eftersom jag inte själv äger någon, så får jag väl låtsas att jag kör :D
Dock så kommer jag inte att våga köra när jag får tag på en bil, var ett tag sedan nu.. Har inte kört sedan jag tog körkortet.. :O
Aja, det går säkert bra :)

Nattis kom hit en sväng idag och kollade in vår nya lägenhet :) Dock stannade hon inte så länge, men vi ska fasiken ta och ses snart igen! :)

Ringde till hälsocentralen idag och fick tid den 15 jan, för att få träffa en läkare och få en remiss till sjukhuset för att göra pricktester.. Ska bli intressant att se vad det är som spökar, kan ju vara hö också och inte alls marsvinet.. Börjar dock bli orolig att jag känner av katter också :(
Får väl äta allergipiller varje dag för resten av mitt liv, jag vägrar göra mig av med katterna, hellre dör jag!

Bonnie ligger och snusar bakom mig här i soffan, och Charlie ligger och gosar vid hennes nos. Jag önskar att jag hade hittat laddaren till kameran och att jag kunde hitta den förbannade jävla skitsladden till datorn så att jag kan  lägga in bilder någon jävla gång!
Detta är det jag hatar med att flytta - allt försvinner! :/

Nattis ringde mig lite senare idag också, och då började vi prata om att hennes f.d J kanske skulle flytta från Gävle, och att jag också är bra jävla sugen! Vill ha ett jobb så att jag kan ta ett lån och köpa ett hus i Uppsala, då får man dessutom lite närmare till släkten i Sthlm :)

Well well, nu ska jag nog ta och stänga av datorn och försöka sova.. Får se hur det går. Blev ingen zopiklon igår, kanske en ikväll ist.. Jaja, det återstår att se!
Jag hoppas att allt är bra med Er mina kära vänner, och Er jag inte känner också såklart :)
Jag ska försöka bli aktiv här igen (som jag sagt så många gånger förut) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback