Träning



Indeed :)
Ska börja utnyttja min fördel nu igen, behöver röra på mig ordentligt, dansen räcker inte :P
H och jag skulle väl egentligen gyma idag, men det verkar inte bli av. Imorgon ska jag på Strip:en iaf :)
Sedan blir det en massa powerafro, poweryoga, ev boxing, gym m.m. :) Känns bra att komma igång igen, förut bodde jag praktiskt taget på Korpen, tränade varje dag, ibland dubbla pass, så nu ska jag köra på!
Saknar min gamla kropp och kondition och behöver den desperat.
Synd bara att det inte (mest troligt) blir gym idag, men men.. What to do? :)

Igår började skolan och det kändes bra, är ledig idag och imorgon. Vi kör igång på torsdag.
Igår passade jag på att beställa hem de böcker som behövs så jag hoppas att de kommer redan imorgon, lev.tiden vad förvisso 2-8 (åtta!!!) dagar, så jag hoppas för guds skull att de kommer innan nästa vecka :S

På fredag ska jag till läkaren för att få remiss till sjukhuset, äntligen!
Ska dessutom prata om min hosta som aldrig försvinner trots behandling, och dessutom att jag får så fruktansvärt ont i lungorna efter att jag har sovit på rygg. Helt sjukt :/

Nu ska jag ta och sysselsätta mig med något annat, typ spela Sims 3 eller något :)
Vi hörs, och förlåt för min dåliga uppdatering!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback