Rökslut Dag 3 (sjukling)

Dagen har gått bra, faktiskt :)
Köpte ett paket cigg till mami idag, då hon har det lite knapert just nu, men det gick bra! Självklart blev man ju sugen på att ta en, men icke! :)

Var ju till läkaren idag, och jag måste säga att jävlar! Nu får jag äntligen hjälp med denna förkylning som aldrig släpper. Har ju försökt att bli av med hostan med hälp av hostmedicin, men hostan blev bara värre :S
Så nu ska jag gå på en 10-dagars kur med penicillin, ta en receptbelagd hostmedicin 3 ggr/dagen (och jävlar var snurrig man blir av den! Och nej det är inte Cocillana), jag ska ta Rinexin 2 ggr/dagen som är mot att jag har slem samlat i bihålorna, och så ska jag använda min äckliga Nasonex-nässpray! Det är cortisonnässpray som luktar faan. Både för mig och för folk runtomkring :S
Så nu håller vi tummarna för att jag blir frisk :)
Det är ju en dunderkur iaf ;P Haha!

Nej, nu ska jag lägga mig och vila, blev jättetrött av hostmedicinen..
Skriver kanske lite senare när jag är lite klarare i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback