Rökslut Dag 2

Oj oj oj.. Precis hemkommen från skolan. Sprang till systemet åt farmor innan jag åkte hem till henne men en flaska gin och en dunk vitt vin :)
Skolan gick bra idag, lite jobbigt med folk som skulle ut och röka när man själv bara satt inne och... glodde.. :P
Var så länge sedan jag inte rökte, så att jag har glömt bort vad man gör när man inte går ut och röker.. Saknar det sociala med rökning, men själva grejen är äckligt. Jag vill inte röka, jag vill vara hälsosam och nu är jag på väg :)
Har inte direkt så mycket till röksug, det känns rätt bra faktiskt (tack vare snus och tuggummin), och i morse när jag väntade på bussen så stod det två killar och rökte - och jag tyckte att det luktade illa! Det, mina vänner, är stort!
Dock när jag gick på stan, så stod det en alkis och rökte, då luktade det förbannat gott! Men jag hoppas på att det fortsätter att lukta illa i min näsa när jag kommer i kontakt med rök.
Fan, ju mer jag skriver om det, ju mer röksugen blir jag... :(
Fast, skriver jag inte om det, så blir det nog bara värre..

Ikväll är det iaf dansträning, och det känns skitkul! Jag kan dock inte ta i till 100%, utan snarare typ 40% :P
Jag blir vansinnig på denna förkylning, tack och lov att jag ska till läkaren imorgon, av annan anledning som ni redan vet, men eftersom jag börjar bli ännu sjukare så är det ju bara positivt så att han/hon verkligen får se min förkylning från den snälla sidan..

Näe, nu måste jag peta ner något i magen, allt tuggummi-tugg har gjort sitt, så nu är jag vrålhungrig (ovanligt va?! :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback