Räkfrossa

Jag har varit vansinnigt sugen på räkor sedan igår, men idag blev det för mycket med rökslutet så jag var bara tvungen att köpa ICA's frysta, skalade XL räkor på 200 g :D Och jag är så lycklig!
De ligger och tinar nu, så jag väntar otåligt ;)
Köpte en ny snusdosa idag, och mami hade skickat ett sms när vi var på affären att hon hade köpt en ROSA dosa snus till mig (mint), hon köpte den för att jag behöver och för att den är just rosa :) (Fast kanske lite mer lila än rosa, men ändå :)
Tihi, känns galet att folk vet om min galna besatthet av rosa, att det mesta jag äger/får faktiskt är rosa :P

Dagen går i slow motion, känns som att den aldrig kommer att ta slut.. Har varit en otroligt jobbig dag, men mystiskt nog så var de första tre-fyra timmarna av dagen värst. Självklart så är jag hela tiden på väg att gå och ta en cigg av ren vana, men vi har inga hemma ändå :)
Jag klarar mig rätt bra med snuset och tuggummin. Får se hur det går imorgon, det blir ju bara värre och värre för var dag som går.. Fast om två-tre dagar så börjar gifterna att lämna kroppen ordentligt, så då kommer jag inte bara att lukta illa - jag kommer dessutom vara på ruskigt dåligt humör ;)
Ni vet reklamen med receptorerna i hjärnan som blir till galna monster och skuttar runt? Jag har aldrig sett något bättre än för hur det faktiskt är att sluta röka. Den är så jäkla pricken över i:et :O

Nåja, nu ska jag titta på True Life för att sedan byta till fyran och glo på Halv åtta hos mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback