Mina små monster

Börjar på allvar att vakna nu tror jag.. Hela dagen har gått bra, över förväntan faktiskt. Men nu... Humöret börjar verkligen att tryta, och det är inte alls kul :(
Tänker fortfarande konstant på att jag ska ta en cigg, men det finns ju inga... Fan..
Äh, det går säkert bra till slut.. O.o

Det blev ingen dans idag heller, den blev inställd pga att varken jag eller Hanna (på dansen) mådde särskilt bra.. Det är ju tråkigt :/ Men för typ femtioelfte gången så ska jag ju till läkaren imorgon!
På tal om det, måste ta min medicin innan jag lägger mig, har glömt den hela dagen ;P Haha!

Jag äter, äter, äter, äter och äter! Måste konstant ha något i munnen, gärna salt, och helst mat. Men finns det inga pengar, så finns det inte så mycket att göra. Jag hoppas verkligen att pengarna från försäkringskassan trillar in i morgon, annars måste jag vänta ända till på måndag innan jag får pengar. Grumf..
Ska iaf till mammas jobb imogon en snabbis efter skolan för att hämta min snusdosa, herregud, hon bor så här 5-10 min (gångavstånd) härifrån, men ändå så har jag inte tagit mig dit?! Hmm... :)
Jag tänkte gå nu ikväll, men klockan blev så mycket, och dessutom är det så fruktansvärt kallt! Eller ja, bättre än vad det har varit, men jag klagar ändå ;)
Jag vill ha sooooommaaaaar!!! Jag längtar så otroligt! Fast samtidigt inte, det är den största plågan med att inte röka.. Att inte få sitta ute på balkongen med ett glas vitt, ta en cigg och bara njuta. Fan!
Förhoppningsvis är jag så äcklad av rök då, att jag aldrig mer vill röka, men jag vet ju hur det har gått tidigare... :P
NEJ! Inte tveka nu! Det går bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback