Långsamt

Det känns just nu som att det detta aldrig kommer att gå över. Jag mår bara sämre och sämre, blir tröttare, hängigare och får ännu fler feberintervaller, sedan jag började med medicinerna.
Jag äter i princip ingenting, och jag har inte en jäkla aning om hur fan jag ska klara av att gå till skolan denna vecka, men jag måste. Det är det som är lite dumt med att denna utbildning är så pass kort, det är att man inte känner att man har tid till att vara sjuk.
Aja, man får väl bara hoppas på att det har hunnit blivit lite bättre till imorgon iaf. Ska upp kl 7, så då borde jag känna hur det känns. Går bara mellan 08.30-11.30 så det är ju bara 3 timmar, på tisdag däremot så går jag mellan 8.30-15.30 och det kommer att vara segt :( Det är dock lektionen på eftermiddagen som är viktigast för mig, så jag kanske kan skippa den på förmiddagen om jag känner att jag inte klarar en heldag.

Aja, har legat och sovit en stund nu och ser att det är dags för de små, så jag lär väl ta och pallra mig ut :/
Hoppas att ni har det bättre iaf, kära vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback