Helvete

Jag är trött, grinig, och är inte frisk ännu. Jag har inte så himla många dagar kvar med penicillinet, och tro det eller ej, men hostan är fortfarande kvar med en massa slem, trots TVÅ behandlingar med hostmedicin (både receptfri och receptbelagd). Vad är det för jävla fel?? Har dessutom jätteont i en halsmandel, på utsidan.. Man kan ju bara tänka sig när det börjar göra ont inåt.
Dans imorgon. Kommer typ att få sitta och titta på - Jippie! :/ Men men.. What to do? Måste ju dit så.. Känns inte alls kul när jag inte kan vara med, eller ja, möjligtvis memorera, men inte vara med - med :(

Nåja, det är väl dags för sängen här nu. Är skapligt trött O.o
Och nej, jag har varken hittat sladd eller laddare ännu. Var tusan håller de hus...?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Låter inte bra det där :S

Postat av: JenU ★

Fin blogg!

Allt bra med dej idag?

Kram

2010-01-23 @ 14:14:20
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback