Godmorgon

Har nyss varit ute med hundarna :)
Inatt har jag sovit jättedåligt. Från kl 6 har jag vaknat varje 20-30:e minut typ :S Det har runnit svett om mig, måste vara att jag svettas ut sjukdomen eller något. Tog all medicin när jag gick upp, och nu mår jag inget bra alls. Mår illa som en jag vet inte vad, och är alldeles skakig, och inte får jag äta något förrns om typ 40 min heller :/

Det var meningen att jag skulle följa med H, hennes mamma, och lille Robin till stan för att köpa gardiner till oss (H:s födelsedagspresent i förskott), och sedan till leklandet så att Robin får leka av sig :)
Men tyvärr så orkar inte jag idag, så det blir nog soffan hela dagen och ligga och glo på tv, HSM 3, och något på datorn.
Aja, det kommer fler gånger :) De brukar åka till leklandet med jämna mellanrum, så nästa gång! :)

Usch, jag lär gå och ta något att dricka, av två mediciner så blir man galet uttorkad :P
Jag skriver mer senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback