Gäsp!

Idag är jag så trött att denna mening höll på att bli väldigt konstig :)
Haha! Aja, i vilket fall.. Vi har städat mer eller mindre hela dagen. Jag var ute en sväng med mami idag. Vi tog Bonnie till hagen och sedan på en lång lång prommis :) Det var skönt!
Sedan kom jag hem och satte igång med panelgardinerna vi köpte igår. Tre par, har jag fållat två gånger, för hand (!!!), och strukit tre gånger, men de ser fortfarande ut som fan.. Skrynkliga och jävliga!
Men men..
Sedan har jag dammsugit lite, torkat lite golv och småplockat och nu är jag så trött att jag praktiskt taget ser dubbelt :(

Imorgon kommer H's släkt hit för att fira henne, hon fyller år på måndag men vi tar det imorgon istället.
Sedan ska vi på bio med Minna, vi ska se Avatar :D
Bättre sent än aldrig ;) Jag kom faktiskt på nu i veckan att jag verkligen vill se den på bio, för jag har en känsla att jag kommer att ångra mig annars.. :) Innan har jag inte varit så intresserad faktiskt, men nu så :)
H får biobesöket i present av Minna, snällt snällt :)

Jag är ledsen, men jag är alldeles för trött för att skriva mer, får sudda mer än vad som kommer fram, haha!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Har haft imovane/zoplikon men de är narkotika så jag får dom inte utskrivna längre, yes dom är bäst älskar när man känner att man blir trött av dom lus att alla bekymmer bara försvinner!

Postat av: Julían Hernández

Hej :)!. Kolla förbi min blogg & tyck till om dagens fråga. Ha en fortsatt fin dag, kram :)

2010-01-27 @ 01:30:02
URL: http://jjhg.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jobbigt att städa fast så skönt när det är klart!

2010-01-27 @ 13:36:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in dagens låt: Obsessed! :) http://sandratjulins.blogg.se/2010/january/am-i-obsessed-with-you.html#comment

2010-01-27 @ 17:34:14

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback