Fortfarande inte frisk!

Näe, jag blir snart vansinnig!! Är fortfarande hängig, dock inte lika förkyld och jag mår mycket bättre än tidigare, men jag är ändå långt ifrån frisk.
Sedan ska vi inte ens börja prata om min kära rygg! Den är något jag verkligen tappar mitt förstånd över, ska bli så jävla skönt när jag någon gång tar tummen ur arslet och ringer till naprapaten för något måste göras med den.

Det har inte hänt så mycket sedan sist, har mest vilat och degat. Har knappt varit i skolan heller.. Men jag hoppas på att det blir ändring nästa vecka med det.
Är konstant trött, och borde nog höra av mig till hälsocentralen för att ta nya prover om sköldkörteln och se att jag äter rätt dos, jag tror faktiskt att jag behöver höja den :/
På tal om prover, jag ska till hälsocentralen imorgon bitti (ska vara där 8!) och ta mina allergiprover. Ska bli intressant att se om jag kommer upp :/
Får väl sitta vaken hela natten eller så. Ska till skolan imorgon och hämta schemat för nästa vecka så att jag vet när jag ska dit :P

Nej.. Om man ska ta och... sitta här.. och.. sitta..? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback