"Favorit i repris": Rökslut Dag 1

Mmm.. Ok, jag känner mig pepp, men det börjar redan bli jobbigt och jag har varit vaken i kanske en timme :O
Har precis börjat tillföra kroppen nikotin för första gången idag, någon äcklig jäkla tablett man lägger under tungan som jag köpte till förra gången. Har snus hemma också, dock bara 3 st så det bli väl till att köpa det idag.
H slutade igår, och jag hakade på idag. Blev väldigt impulsivt med andra ord, men det kanske är det bästa?
Jag håller stenhårt på mitt motto: Det hade kunnat varit värre! Och i detta tillfälle måste jag klamra mig fast vid det för att lyckas. Suget är redan på hög nivå, men jag hoppas på att det dämpas snart.
De säger dock att ett röksug bara varar i 60 sekunder, men de 60 sekunderna kommer ofta. Jaja, vi får se på hur bra humör jag är på senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback