2morrow...

Imorgon (och de kommande närmsta dagarna) blir en tuff dag, dags att för sista gången låta det lyckas! :)
Well, vad det är för ni veta imorgon :P Det blir en favorit i repris (eller inte) haha!

H sitter och tittar på jäkla wrestling på 4-sport (tråkigt!) så jag får väl sitta här och sysselsätta mig med något annat :P
Är väl dessutom dags att ta hundarna snart, eller ja, nu egentligen.
Jag är så arg för att jag fortfarande inte kan lägga in bilder (sladden är fortfarande mysiskt försvunnen), skulle kanske vara lite kul med annat än bara text här. Men jag ska försöka hitta den :) Och laddaren till batteriet, annars gör det inte så stor skillnad :P

Usch, trött är jag.. Blir väl sängen snart tror jag, kommer väl däcka rätt snart iaf :)
Mår rätt kasst idag, så det blir ingen Strip imorgon :(
Jag får sätta igång nästa vecka istället, jag lär spara mina krafter till dansen på torsdag, fast jag lär nog ta det rätt lugnt där ändå. Aja, det ordnar sig alltid - "Det hade kunnat varit värre" (mitt motto) :D

Nej, nu är det dags för mina små pärlor att få kissa av sig, jag skriver imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback