Still awake

Jag sitter och glor runt och har sett den mest roliga kortfilmen i hela mitt liv tror jag!
Helt hysteriskt :)
De där tjejerna kan verkligem få en på bättre humör.

Som sagt så är jag fortfarande vaken, och konstigt vore det väl annars, är dock trött, men inte tillräckligt.
Ska kanske ta och platta håret eller något i den stilen, så får man något vettigt gjort iaf.
Nu kom H upp, jag trodde att hon sov, tydligen inte.
G&O's As You Are är typ världens mysigaste låt. Från deras oersiösa skojlåtar, så finns det en fin fin fin ballad. I love it!

På tal om ingenting så har lampan gått inne på toan, och vi har ingen ny hemma, så det blir ljusfritt därinne tills det är ordnat. Har bara lampor med små socklar kvar, bortsett från en enorm lågenergilampa, jag tvivlar på att den får plats.

H satte igång TV:n, men det verkar bara vara skit. Det är något övernaturligt mojs på TV4+, det verkade rätt intressant, dock så har jag börjat få nog av alla sådana program. Det är aldrig något nytt och massor är faktiskt ren bullshit.

Internet började bete sig väldigt knasigt nyss, det är ju inte alls ovanligt.
Nåja, jag lär väl göra något för att bli trött..
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback