Skolan

Var i skolan idag, är ledig till och med nästa måndag (?).
Jag känner mig väldigt ensam i klassen faktiskt.. Men sanningen är att jag inte är där för att skaffa vänner, jag är där för en utbildning. Okej, jag vet att det låter "bitchigt", men det är inte så jag menar.
Jag känner bara att jag inte har något direkt gemensamt med någon av de som jag har pratat med.
En av dem som jag faktiskt kunde prata med, verkar ha slutat :S
Det var ju tråkigt. Det värsta är väl att de andra kan tro att jag är en bitch, men det är inte så. Jag har bara inte lust att prata, inte just nu...

Hmm.. Träffade Nattis en sväng idag <3
Välbehövligt!

Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Tråkigt att det inte finns någon som du har något gemensamt med. Men som sagt, du är där för att få utbildning :) Hoppas allt är bra med dig!! Kram

Postat av: Karin - Mamma till Nova

Med oss är det bra =) Gjort i helgen då? :)

2010-02-07 @ 12:17:35
URL: http://karinochnova.blogg.se/
Postat av: anapanda

Hej! Jag har just nu en tävling på min blogg som håller på tills på onsdag och jag har just bestämt att om jag klår gårdagens besökar-antal så kommer jag inte bara utse EN vinnare, utan TVÅ! Klicka dig in på bloggen för mer information och för att delta i tävlingen :)

Ha en bra dag! ♥

2010-02-23 @ 13:40:24
URL: http://anapanda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback