New Moon

Jag måste säga att jag är djupt besviken på New Moon!
Jag gillade inte Twilight, och New Moon var ännu sämre! Det enda som var bra var "fighten" i slutet, och så söta lilla Dakota Fanning. Talangfull och extremt söt, och skötte sig perfekt (som vanligt) i filmen som sin karaktär.
Men som sagt; den var inte bra. Jag längtar verkligen inte efter trean, men jag måste se den nu när jag har sett de andra två. Jag hade faktiskt lite förhoppningar om att tvåan skulle vara bättre än ettan, men icke. Sämre!

Nu håller jag på att koka ris, jag ska äta upp resterna från min älskade Söderhavsgryta! Mumma!

Eftersom jag blev så enormt besviken på filmen, så skulle det vara kul att höra vad ni läsare tycker.
Vad tyckte Ni om New Moon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback