Gråtande, skällande, vansinne

Jag gick till H igår och skulle packa ner lite saker och sedan kolla på film.
Pricken löper (Bonnie med för den delen) och är därmed instängd i sovrummet för att inte herr Nicke ska dra över henne.
Jag och H beslutade oss för att sova i soffan (bäddsoffa)
Vi började väl att kolla på film vid 00.00-tiden, och kollade på 2 stycken så ja, vi var väl inte klara förrän vid 5-tiden imorse ;O
MEN det hade gått mycket snabbare att titta på filmerna om det inte vore för Pricken!
Från 00.00 (eller lite innan) så började hon att bjäbba och "gråta" (ett väldigt irriterande läte som är någonting mellan gnäll och skrik) och vägrade att sluta. H gick och "nattade" henne och hjälpte henne upp i sängen och då blev hon nöjd. Ett tag.. Efter en stund så hoppar hon ner, står vid gallret och bjäbbar, skäller och "gråter". Och så håller det på fram till 5, då vi tittat klart på andra filmen. Vi tog ut dom en sväng vid 3-tiden så nödig var hon inte.
Pricken är en väldigt speciell liten hund, men vill hon driva en till vansinne så ser hon till det.
När vi äntligen gick och lade oss, då sätter hon igång på riktigt. Hon blir tusen gånger värre och vägrar att vara tyst! Någon gång imorse så vaknar jag av att H säger åt henne för femtielfte gången att vara tyst, och då ledsnar jag. Jag går upp och stänger för dörren så att hon inte ser oss och hon blir tyst!

...Ett tag... Sedan sätter hon igång igen..
Vid elva vaknar jag av att H skakar lite på mig och säger åt mig att vi ska gå in till sovrummet istället så att hon blir tyst någon gång, men jag ville verkligen inte gå upp, hade sovit ett fåtal timmar och var så trött så att jag trodde att jag var död. Till sist går jag upp iaf, men vägrade att gå och lägga mig, klockan var ju strax före 11. Så vi tog ut hundarna och sedan gick jag hem.
Drog historien för mamma, åt lite, duschade och har suttit här vid datorn. Ska snart ringa till H och väcka henne (hon har sovit mindre än mig) så ska vi gå till affären och sedan ska jag följa med henne hem och spela lite tv-spel. Frågar är bara hur mycket man pallar, är så fruktansvärt trött, och fortfarande sur på Pricken, är dessutom på lite dåligt humör. Får jag inte sova, då blir jag lättirriterad.
Aja, jag kommer ju inte att ha några problem med att sova inatt iaf.

Har ångest för grannarna. H sa att de tydligen hade smällt och fört liv för sig nedanför någon gång i morse. Stackarna! Man vet bara inte vad man ska säga "Ne men hunden är lite störd just nu, och det fanns inget vi kunde göra" ? Vad fan säger man?!

Aja, nu ska jag greppa telefonen och väcka H, jag hoppas att ni får en fin dag <3


...Så liten och söt...

... Men hon vet hur hon ska driva en till vansinne...!

Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

Postat av: Lexi

Jobbigt! :/ Men gud vad söt! :D

2010-04-26 @ 07:05:09
URL: http://lexismode.blogg.se/
Postat av: N I N A

Hej! Jag har nu en tävling på min blogg där man kan vinna en bloggdesign. Var med och tävla du med! http://nicaah.blogg.se/2010/april/tavling-1.html



Mvh Nina

2010-04-26 @ 10:33:48
URL: http://nicaah.blogg.se/
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om Rachel Bilsons stil? :)

2010-04-26 @ 19:14:09
URL: http://fatmas.blogg.se/
Postat av: Abi

Hej (förlåt för att kommentaren inte har något att göra med inlägget)



Jag tänkte, om du fortfarande är intresserad att jag skulle vilja intervjua dig till mitt skolarbete. Men jag tycker nog att det vore lättast om vi gjorde det via e-mail, så du får gärna skicka din till mig eller maila direkt till [email protected]



/ Abi

2010-04-27 @ 17:53:35
URL: http://mabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback