Yeeeey!!

Guuuud vad jag längtar till imorgon!! (Nej, inte för att jag fyller år!)
Jag kan inte fatta att detta verkligen händer! :D Äntligen!! :)

Idag kom Hannas mamma, hennes man och hennes syster som fortfarande bor hemma, hennes andra syster och hennes man och deras son, för att fira mig i förskott. :) De kunde ej komma imorgon eftersom det skulle bli för sent för lilla Robin då. :) Jag fick biokort av Hannas mamma på 250 kr :) Av hennes syster + fam fick jag en orkidé och ett jättefint "hjärtfat" och ljus :) Allt i rosa ;) Eller ja, orkidén är lila/rosa. Hihi :) Jag som sa att de inte alls behövde köpa något utan att det bara skulle vara kul om de kunde komma. :)

Nu sitter jag och småglor lite på Urban Legends, det är så kul! :)

Jag längtar tills jag får sova, så att jagt kommer upp imorgon! :D Jippie! Jag längtar så himla mycket! :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback