Weej!

Idag var jag tokseg, men jag tog mig iväg iaf och det gick.... JÄTTEBRA!! :D
Jag är ledsen att jag ine har berättat än vad det är, men det kommer.. :) Jag är så nära hela tiden på att bara skrika ut det, men nee.. Inte än.. :)

Jag längtar till imorgon, lite mer utmaning men det går säkert bra! :) Mitt horoskop har sagt bra saker hittills ;) Haha!

Jag var och fikade med Nattis idag, för att fira min födelsedag i efterhand. Det var jättemysigt :)
Sedan kom jag hem och så har vi tvättat. Sedan fick jag migrän som har släppt nu efter lite om och men. Fast det är ju skönt att den är borta. :)

Jaja, vi ska ta ut hundarna nu och sedan gå och sova, äntligen :)


Höres! :)



Kommentarer
Postat av: Lina Karin

Nu drar vi vinnaren i tävlingenen om Presentkortet på H&M. Vinnaren presenteras på våran sida. Hälsningar Lina&Karin


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback