Vilken kämpardag

Det känns som att det kommer att bli en sådan idag. Jag är jättetrött i kroppen, huvudet är rätt utvilat, men kroppen och ögonen vill sova mer.
Vaknade i princip av att jag nös, har hunnit nysa ett par gånger sedan jag gick upp, blä!

Snart ska jag traska iväg till Sofia, har inte varit hos henne på 5 veckor nu. Sedan måste jag ta uppehåll på 2 veckor nu också (kanske till och med 3), så vi får se vad hon säger. För er som inte vet det heller, så är Sofia min psykolog.
Jag har inte direkt någon frukost hemma heller, så vi får se vad jag hittar på. Måste handla bröd idag till imorgon, så att jag orkar med dagen. Förvisso så jobbar jag kväll då, men man måste äta frukost :D

Mamma börjar jobba halv 5 idag tror jag, så jag får gå hem emellan Sofia och Korpen. Jag vill säga hej och prata lite skit med henne :) Hehe.

Ja, men jag ska glo runt lite mer här innan jag ska göra mig iordning och gå iväg. Men ha en bra dag! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback