Tröttis Anli

Ja hjälp vad trött jag är nu. Kom hem vid 21.15 kanske. Jobbade till 20.00 och gick hem från stan, det var skönt. :) Sedan mötte Hanna mig vid affären så vi handlade lite. Efter det så tog vi hundarna, och sedan fick jag äntligen äta lite :) Hade med mig en banan till jobbet som jag åt, och den räckte tills jag kom hem.
Imorgon börjar jag 09.00, jobbar till 13.00. Sedan ska jag hem, gå till mammas jobb och säga hej, och sedan städa heeeela helgen för "folket" som kommer på måndag.

Snart måste jag sova för att orka upp imorgon. Måste ta en powernap säkert imorgon innan jag orkar städa :P

Jag är så trött nu att jag inte kan skriva riktigt sammanhängande märker jag ^.^ Så jag ska nog dra mig mot sängen nu :)

Jag lovar att skriva mer imorgon! :)

Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) Går det bra på toys? :)

2009-09-04 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback