Trött av källar-röj

Ja herregud så det ser ut hemma nu! Håller på att ompacketera saker, röjer ut det som ska säljas på loppisen, det som blir över åker vi med till Röda korset, så får de göra vad de vill med det :P


Mammas lilla gobit :) Världens gosigaste, älskar att ligga i knät :)





Källaren innan vi satte igång, allt syns inte, det är mer nedanför kameran.





Charlie hade värsta porrposen för sig idag. Haha :)





Så jättetrevligt ser vårat vardagsrum ut nu. Belamrat med saker och jag blir GALEN! Vart ska allt ta vägen?! Visst, tre av kartongerna är till loppisen, men herregud vad grejer det finns! Ändå finns det tre kartonger kvar i källaren :( Bara att ta tag i det och få bort det värsta. Det roligaste är att djuren tycker att de är superskoj med alla grejer överallt. Varför förstår jag inte? Det ser rent ut sagt förjävligt ut! Men vem har sagt  att det ska vara snyggt under flyttplock? Om 2,5 månad kommer mer kort från själva flytten, det ska ju bli kul att se hur hemskt det faktiskt ser ut :P





Jaa, så nu vet ni vad jag kommer att pyssla med den kommande tiden. Usch, jag får ont i magen bara av att se bilden, än värre att kolla ut över det. Jag sitter ju mitt upp i alltihopa nu. Bläää!!! Jaja, ska springa ut med hundarna nu, sedan ta ett ryck och få bort det värsta (så att inte djuren kan göra illa sig) och fortsätta imorgon.
Wish me luck! Det lär behövas :)

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback