Shoppingdag :)

Ja, idag har jag och Hanna varit på stan och shoppat :) Det var grymt tungt, men kul :) Har varit lite överallt, hittat lite olika saker :) Idag ska vi laga intressant mat, det ska bli jättekul! Kammusslor med grönsaker, vitvinssås och spaghetti, bilder på det kommer ikväll :)


Lilla jag med flickorna, innan vi skulle ner på stan :)




Shoppingkassar :P Det var tungt!




Innan vi gick hem så tog vi en tripp förbi mammas jobb och hälsade på :) Hon ville inte vara med på kort, men det fick hon iaf ;)




Jag har köpt en mus och en musmatta till min laptop :)






Nytt diadem blev det också :)





Och lite spel som jag kan sysselsätta mig med :D Ghost Recon är kanonkul! :D





Jaha.. Det var väl det :) Jo, juste! Vi köpte två filmer också, Jumper och In her shoes :D
Eller ja, det blev ju egentligen mer grejer men ingenting av värde att skriva om :)
Jag skriver mer senare, och då kommer ju också bilder på maten :D

Puss på er! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback