Sent idag igen

Ja, det blir så när man har tusen saker att göra på en dag :P Har varit och fått banankartonger på Hemköp idag och var och köpte fler flyttkartonger på ÖB. Sedan har vi packat i princip hela dagen.

Nu sitter jag och äter glass :D Carte D'ors Hazelnutz, vaniljglass med hasselnötter och chokladsås :D Typ det enda söta som jag kan äta, eftersom jag inte är så förtjust i sötsaker längre. Mår oftast illa om jag äter så lite som en muffins :S Jag var en godisråtta som åt sötsaker varje dag förut, men inte längre. Konstigt hur det kan bli :)

Åh i fredags när jag slutade jobbet så köpte jag en Hello Kitty handduk som inte var ute i butiken ännu. Jag har inte hittat något kort på den på internet så jag får väl ta kort på min någon dag när den är torr :P Den är så himla söt :D




Här är grejerna jag köpte igår :) Inte världens bästa kort, men jag orkade inte engagera mig. Den blå tvålen luktar tropiska frukter och den rosa luktar jordgubb (den rosa är helt underbar, jag ville äta upp den i duschen, haha!)
Imorgon jobbar jag kväll, så jag ska försöka hinna med att skriva innan jag åker hemifrån, annars hoppas jag att jag orkar när jag kommer hem.

Godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback