Punk, smycken, mat och körsbärsvin

Ja, har varit hemma hos mamma idag :) Jag träffade på henne på stan när Jalle precis hade kommit med tåget. Då gick vi runt lite på stan och in på Petter och Lottas. Där inne hittade jag en jättemysig rosa ljuslykta med Marilyn Monroe på, som jag fick av mamma :) Den lyser för fullt.
Jag lånade även boken om Marilyn Manson, det ska bli intressant att läsa om. Så fick jag rökelser av mamma som hon inte ville ha (hon har svårt för det), så fick jag Femal (eller vad de heter) mot PMS och klimakteriebesvär. Mamma blev jättedålig av dem så vi får se om de hjälper på mig, vilket jag verkligen hoppas på eftersom jag har grym PMS.. Så fick jag en fotscrub av Jalle i födelsedagspresent! :) Den verkar jättebra och är säkert inte billig! Den ska provas imorgon! :)
Sedan käkade vi, mamma och Jalle åt pizza och jag åt wok :) Mumsigt. Så drack vi lite vin och lyssnade på musik. Lyssnade på låtar som jag älskade när jag var liten (punk) :P Hehe!

Jag har rätt precis tänt rökelsen och den luktar ljuvligt. Luktar nästan lite vaniljaktigt, men ändå inte. :)
Jag skulle ha lånat smyckesböcker av mamma men jag kollade igenom dem där istället. Funderar på att sätta mig och göra ett par örhängen kanske? :)

Det finns förresten ett par örhängen inne på Gaïa som jag har kollat på hur länge som helst, och nu har jag bestämt mig. På fredag så köper jag dem! :) Det är på tiden. Hon där inne på Gaïa frågade till och med mig om jag inte hade kollat på dem tidigare. Jag har kollat på dem i ett par månader men aldrig köpt dem, varför vet jag inte :S Hmm.. Vissa saker blir bara aldrig av ;)

Kan ni gissa vad? Jag glömde så klart kameran idag, när jag verkligen hade tänkt på att ta med den ;/
Förresten så fick jag en tröja av mamma också, som hon fått tidigare men som hon inte använder. Då blev jag jätteglad :)


Min söta Marilyn Monroe ljuslykta :)




Den ser mycket mindre ut än vad den är pga vinkeln, men saksamma. Söt är den ;)



Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback