Onsdag

Jaha ni kära vänner, idag blir det till att gå ner i källaren och röja upp kartonger för att kolla igenom vad vi ska sälja på loppis, vad som ska slängas och vad som ska med i flytten :)
Av önskemål om att ta kort till bloggen, så ska jag. Jag lovar ;P Det är, som jag skrivit i tidigare inlägg, väldigt svårt för mig att komma ihåg kameran då minnet inte är som det ska :) Men jag ska, jag lovar :)

För övrigt så händer det inte så mycket idag, faktiskt ingenting.. Det känns rätt skönt, har varit så himla trött de senaste dagarna. Jag vet inte vad det är som är fel, antagligen för att hösten är på G. Är väldigt känslig för det, tyvärr.

Jag har skrivkramp. Det kommer ingenting, hjärnan arbetar på högvarv, men ändå så kommer jag inte på något att skriva just nu heller. Det finns massor, men det är hemligt än så länge ;) Hehe.

Jag skriver mer senare när jag har fått koppla av lite, och inte är så stressad. Kom precis på att jag måste ta itu med tvätten också, stryka och så där. Har inte hunnit med det ännu :( Så jaa, det är väl bara att rycka upp sig och ta tag i det så att jag hinner med allt som jag borde göra. Hörs sen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback