Nästan så..

..att jag får dåligt samvete av att jag inte har uppdaterat här.
Igår var jag sjuk och mådde inte alls bra, så jag var sjuk från jobbet också.
Idag så var jag på morgonmöte och jobbade till 12. Jag hade dåligt samvete för att jag var borta igår, så jag sa att jag kunde jobba mellan 16-20 imorgon för att kompensera att jag har varit borta, och det blev jättebra :)
Imorgon ska även jag och Hanna skriva kontraktet för nya lägenheten :) Det ska bli jättekul! Sedan är det bara att längta :)

Ikväll ska vi på bio! :D Vi ska se The ugly truth! :D Det kommer att bli jättekul, och att Katherine Heigl är med är underbart. Haha, underbara kvinna :P

TYVÄRR så har jag fortfarande inte tagit kort på mina loppisfynd, men jag ska försöka att lägga ut dem ikväll efter bion om jag orkar. Jag kommer inte hem förrens halv elva kanske. Men vi får se :)

Jag köpte även nya tänger till att göra mina smycken med, det behövs! :)
Dessutom har jag äntligen fått tag på ett jäkla måttband! Var slut överallt där jag tittade. Så när jag kom in till stan efter jobb och rännande på köpis, så gick jag och köpte tängerna, och sedan in på Olssons tyger och där hade dem! Ett vanligt hederligt måttband :)

Jaja, nu ska jag roa mig med något annat som får tiden att gå, innan vi ska iväg. Bara 3 timmar kvar tills biljetterna måste vara hämtade :)






Kommentarer
Postat av: Karin

Den bion vill jag se :) Finns som barnvagnsbio så funderar att gå på den med Nova :) Var den bra?? /Karin

Postat av: Karin

Okej, då ska jag nog försöka gå och se den :)

Vad kul! Då ses vi ju då! hihi :)

2009-09-27 @ 10:14:56
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback