Men wtf?!

Jag känner hur ringarna under ögonen bara växer och växer, ögonen tåras och svider, jag gäspar varannan minut och har svårt att både läsa och skriva. Ja, varför lägger jag mig inte? Hmm, det är en väldigt bra fråga som jag inte kan besvara för tillfället :)

Antar att jag helt enkelt inte vill sova, men det skulle vara bra skönt.  Uäh, jag vet inte vad jag vill!! Är stressad, och allt bara går runt runt runt i huvudet på mig. Kommer få totaltilt snart, sitta som en jäkla grönsak och bara vara. Jösses.

Akasha löper, igen! Jag blir galen. Kommer snart  att slita av mig håret i ren desperation efter tystnad!

Yeeey. Vi hörs imorgon, detta blev bara konstigt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback