Lördag

Jaha, då var det lördag igen då. Idag ska jag ta tag i tvätt. Alltid lika kul, inte :) Men det är skönt när det väl är gjort. Det är lång tid kvar, har inte tvättid förrens 17.30, men ändå. :)
Idag mår jag inte bra alls. Jag hoppas att det går över snart. Har jätteont i huvudet och nacken, mår illa och är förkyld. Men det blir nog bättre snart :)

Jag undrar om vi ska börja röja i källaren och så redan idag, så att vi hinner gå igenom allt till loppis och saker som ska kastas och så. Annars får vi väl ta det imorgon. :)

Jag gjorde ett armband inatt istället för örhängen, bild kommer senare. Jag blev inte speciellt nöjd med det, men jag orkade verkligen inte vara petig. Det var mer ett "värma-upp" armband. Var ett tag sedan jag höll på.

Nu har mamma och Jalle varit och hämtat Lina på tågstationen, de ska på punkfesten ikväll. Dessvärre kan inte jag och Hanna följa med :( Vi har inte råd och sedan så är det inte så kul när man inte mår bra.
Jag hoppas att de får en kanonkväll iaf! De ska träffa på Micke och Marie också, och kanske även min pappa (?) :)

Imorgon!! Då är det lägenhetstitt som gäller!! Två stycken på raken. Jäklar vad bra det känns! Jag hoppas bara på att det är fint.. Men i den som ligger lite sämre till (båda är ju på samma gata), så hade hon som bor där nu rustat själv i februari och målat det granitgrått i köket. Det låter iaf bra :) Dessutom har hon sparat skåpsluckornas lackering till de som ska flytta in efter henne, och det är ju snällt :)
Vi spar rust till hela köket för de som flyttar in efter oss. Känns lite schysstare så, så att de får bestämma hur de vill ha det. Dessutom får de ju ny spis, kyl och frys, så det blir ju fräscht för dem sen :)

Nej nu ska jag roa mig med lite annat och ta till vara på dagen :)
Vad ska ni göra idag? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback