Kära vänner

Jag är hemskt ledsen att jag inte har uppdaterat på hela dagen, men jag sov rätt länge, sedan var det bara att ta ut hundarna, äta, packa ihop och åka och jobba. Kom hem för drygt 1,5 timme sedan.
Idag har det varit väldigt lugnt på "jobbet" (hädan efter kommer jag att skriva jobbet för de flesta vet ju vad det handlar om :). Var väldigt lite folk vid stängningen, kan vara rätt skönt ibland ;)

Imorgon så lovar jag att lägga in bilder på bla mina loppis-fynd! Jag har inte hunnit ta kort på dem än heller, och nu orkar jag inte :) Har mat på gång som måste fixas med. Efter det så lär hundarna ut och sedan ska jag sova. Börjar 9 imorgon.
Jag är egentligen ledig på onsdagar, men nu så ska jag komma kl 8 på möte och jobba efter det, så jag blir ledig på torsdag istället :) Det funkar bara bra det :D

Vi hörs imorgon kära vänner :)

Godnatt och sov så gott :)




Kommentarer
Postat av: Karin

På tisdag jobbar jag 14-18.. attans, då möts vi i dörren!

Postat av: Karin - Mamma till Nova

Ja, tisdag 6,13 okt. :)

2009-09-22 @ 21:32:35
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback