I'm so sorry!

Ja, nu har jag inte uppdaterat på två dagar! Jag är jätteledsen! Jag har inte haft tid, och jag har dessutom varit såå trött och jag håller på att bli jättesjuk :(
Okej, de senaste två dagarna kort :)
I söndags kollade vi ju på två lägenheter, det blir den första :) Nu ska vi bara se när kontraktet ska skrivas och så. Det känns jättebra och jag längtar något fruktansvärt! :)
Sedan tror jag inte att vi gjorde så hemskt mycket mer i söndags än att hälsa på mamma efter att vi kollat på lägenheterna.

Igår.. Hm. Ja vad gjorde jag då?! :S Jag kommer inte ihåg. Eller jo!! Justja. Jag var borta hela dagen på "kurs" :) Så jag kom hem vid, ptja, 19.00 kanske? Så senare på kvällen så lagade jag rödbetssoppa. Det var jättegott!! En rysk rätt. :) Hehe.
Idag har jag varit borta igen och hållt på med kursen. Kom väl hem vid 15.00 någonting. Då åt jag lite och sedan gick jag och la mig. Somnade kanske vid halv 5 tiden och vaknade kvart i 8. Jag har sovit 9 timmar på två nätter nu, det tar på en :/ Dessutom så är jag verkligen på väg att bli kanonsjuk! När jag gick från stan hem idag så hade jag världens huvudvärk (typ migrän) och mådde illa som f-n. Jag var alldeles slö i hela kroppen och svimfärdig, ont i varje muskel och led och kunde knappt andas. Jag trodde att jag hade fått svininfluensan :P Men så är det förhoppningsvis inte ;)
Nu mår jag mycket bättre, men det är långt ifrån att jag ska kallas frisk. Får hoppas på att det är bättre imorgon, jag har fått sådan jobbig hosta :(

Jag kollade på Hell's kitchen, och jag kan inte hålla mig till nästa vecka!! Jag måste glo runt lite på youtube och se om det tredje avsnittet finns där. Jävla idiot han är, Joseph :S

Jaja, nu ska jag glo runt och sedan ska jag faktiskt sova -igen :)
Ha det bra! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

knäpp bilder min din nya kamera jag vill se mycket kulare när deär lite kort :)

2009-09-16 @ 11:44:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback