IDIOT!!

Jag blir så jävla förbannad!! Någon dum fan som hade tvättid före oss hade "glömt" (sådant händer hela tiden att folk aldrig fattar att deras tvättid är slut) sina kläder i torktumlaren, bände upp hela jävla låset istället för att ringa på och be oss öppna. Så nu när vi kom ner till tvättstugan, ja då kommer vi inte in!
Vi har en sån där lucka över låset som man sätter cylindern i så att folk inte ska kunna komma in, och nu är ju den luckan helt böjd så den går inte att skjuta upp så att man kan stoppa in nyckeln. Vilka jävla smartass det bor här!! Ska bli så jävla skönt att få flytta!! Det är bara en massa skit här hela jävla tiden! Oförskämda och respektlösa människor, andra gapar och skriker.
Nu har vi iaf ringt gavlegårdarna som skulle ringa upp någon på jouren vid oss som ska ringa upp som fortfarande inte gjort det. Vi kommer få ha blöta sängkläder i hela lägenheten! Det som finns så otroligt mycket plats här hemma också.
Åååh jag är så arg! Är det inte någon som snor tvättiden eller skiter i att det är andra som har efter, då är det någon dum fan som bryter sig in ist! Hur jävla svårt är det att masa sitt arsel upp en våning för att ringa på?! HERREGUD!!!!!

Tack för att jag fick avreagera mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback