Hoppsan :O

Jag kom på nu att jag inte har skrivit något ännu idag. Har mest degat sedan jag kom hem..
Usch, jag har sådan fruktansvärd huvudvärk ikväll igen! Dock inte alls lika illa som de senaste två dagarna, men det är ändå skitjobbigt! :/
Måste nog ta alvedon iaf ;/
Är trött som satan, men vet inte om jag kommer att kunna sova än på ett tag pga huvudet..

Jaja, nog med gnäll. Dagen har varit helt okej för övrigt. :) Gick rätt bra idag också. Är något nervös inför morgondagen, men det ska nog ordna sig. I can do it!! :D

Jaja, ska gå och knapra i mig alvedon nu och försöka sova. Jag skriver mer imorgon.



Kommentarer
Postat av: Karin

Går det inte? :( Är det din dator eller kan det ha blivit något fel när jag laddat upp tro? hm..

Postat av: Karin

Oj, ja nu är det ändrat. Det ska gå att kika nu :)

2009-09-10 @ 23:47:13
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin
Postat av: Karin

Vad bra att du sa till :) jobbar du imorgon föressten? Kan du kolla vad vi tar för babygungor? :D om du kommer ihåg :) godnatt :)

2009-09-10 @ 23:58:36
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback