Gäsp..

Oj vad trött jag är idag! :O Jösses, har verkligen inte sovit mycket alls inatt :/
Började 10.00 idag, det kändes inte alls kul att ta sig upp imorse och masa sig iväg, men sedan när jag kommer fram så blir jag alltid på bra humör :)
Handlade lite där innan jag åkte hem, köpte tre Disney filmer och sedan en nalle till mig? Jag vet inte ännu om Hannas systers son ska få den, finns det en kvar på torsdag så får han en, annars vet jag inte ;) Den är så mjuk :D Ja, jag älskar gosedjur :D Fast jag kan inte ha dem framme, utan de får sitta i bokhyllan annars äter hundarna upp dem ;P

Var hos Minna idag en sväng och grattade henne, med ett glas vin :) Det var trevligt, dessvärre kunde vi inte stanna så länge för vi lära hem för att handla innan tv och så (men vi tittar inte iaf :S)
Sedan kom hennes kompis förbi också som vi inte känner, det blev bara pinsamt ;P

Ingen dans blev det idag heller.. Nu får jag vänta i två veckor till innan det blir av för min del! Argh! :(
Jaja.. Det är som det är..

Jag har en fiskgratäng i ugnen som inte är klar förrns om typ 30 min eller så, och jag är jäääättehungrig! (Som alltid :D)

Jag känner mig lite nere pga Balder.. Men nu har han det bra, nu är han i hundhimlen och får leka med sin mamma och gammel mormor :) Ung och fräsch på nytt.
Jag vet inte vad det är, men förra gången jag var på Toys så var vi tvugna att ta bort en katt, och detta sker EXAKT 11 månader efter.. :S Nu när jag precis har börjat igen.. Det känns lite olycksbådande :( Men nejdå! Jag gillar Toys och kommer att klamra mig fast så länge det går ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback