Friday!

Först vill jag säga grattis till David som fyller år idag! :)
Och jag glömde tillägga i gårdagens inlägg; Grattis pappa! (Han fyllde år igår)

Jag vaknade 10.50 idag, och har sedan dess inte gjort så mycket. Låg och drog mig i sängen ett bra tag innan jag pallrade mig upp :P
Ska alldeles snart hoppa in i duschen så att jag har det gjort.
Jag ska ringa till mamma snart också och höra när hon ska ner på stan. Ska möta upp henne för att sedan gå och möta Jalle som kommer med tåget kl 15.00 :) Sedan följer jag nog med mami hem och sitter där en stund :)

Jag ska börja lägga in bilder här också. Det är bara det att jag så lätt glömmer kameran när jag ska iväg, och dessutom gillar jag inte att vara med på kort själv, så det blir nog mest från mitt perspektiv bilderna blir ;P

Jaja, nu ska jag göra mig i ordning efter att jag har pratat med mamma. Men ha en trevlig dag så hörs vi senare! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback