Förlåt!

Jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivit något idag. Har varit fullt upp! Kom inte hem förrens vid halv 7? Eller något sådant :P
Sedan har jag mest segat och suttit här vid datorn :P Är hemskt trött idag och lär snart sova.
Dagen har för övrigt varit kanon! :) Allt gick som det skulle. Nåja, nästan iaf :)
Har fortfarande liiite problem med vissa saker, men det ordnar sig snart :) Fick höra idag att jag börjar bli en riktig stjärna på det :D Då blev jag jätteglad!

Pricken tjuter och låter allmänt illa. Jag hoppas att hon slutar löpa snart så att jag slipper gallret!! Jag blir galen på det :P

Jag funderar på att börja göra smycken igen. Det var ett tag sedan nu :) Det är så avkopplande och rogivande (iaf tills tålamodet börjar tryta ;), och det är så roligt att använda det man har gjort själv, när det ser bra ut :P

Jag och Hanna ska sälja grejer på loppis nästa söndag. Det ska bli jätteskönt att bli av med en massa saker innan flytt. En annans skräp, är en annans skatt, eller vad är det man brukar säga? :)
Hannas mamma kanske även skulle bidra med lite saker. Det är tydligen i parkeringshuset på Nian :S Men det skulle iaf vara rätt mycket folk och sakerna är lättsålda. En "släkting", eller vad man ska kalla det, till Hanna har stått där och sa att det gick jättebra. Så vi får hålla tummarna :)
Ska börja gå igenom saker imorgon och prismärka och så där.

Nu ska jag nog släcka ner här snart och bege mig mot sängen. Vi hörs imorgon :)



Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt :) Jag får ringa och kolla då :) hihi

Postat av: Karin

förstår inte jag heller :p Jag tror att tvätten klarade sig! Den hänger fortfarande ute :) Godnatt :)

2009-09-11 @ 22:27:10
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback