Födelsedagsfirande..

.. är jobbigt och otroligt påfrestande.. :O Är helt slut efter dagen. Nog för att det var jobbigast tidigare idag, men jävlar vad kul det var!! :D
Fick pengar, och det är välbehövligt vill jag lova! :]
Imorgon ska jag fortsätta med det påbörjade idag, hoppas på att det går liiite bättre iaf ;) Hehe!

Jag kan inte fatta att det blir verklighet med flytt snart heller! Allting faller på plats, och det är så JÄVLA skönt att äntligen har lite flyt! Det är verkligen uppskattat!
Dagen har iaf varit jäkligt bra och jag kan inte klaga på mycket alls. :) Kanon helt enkelt!

Jag tänkte idag när jag satt på bussen, och äntligen trillade poletten ner.. Jag har alltid undrat varför jag har så underbara människor omkring mig när jag absolut inte förtjänar dem. Men så idag så kom jag på varför.. Jag har Er omkring mig för att jag behöver Er helt enkelt, och jag kan inte göra annat än att tacka för att Ni finns och för att Ni står ut med mig. Jag älskar Er <3

Nu ska jag sova så att jag orkar imorgon.

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback