Det var ett tag sedan

Ja, jag har varit hemskt dålig på att uppdatera här på sista tiden. Jag har varit så himla trött och oengagerad, jag ber om ursäkt.

Bion var hur kul som helst! Skrattade under nästan hela filmen. Sedan om det beror på min dåliga humor vet jag inte, men jag tyckte iaf att den var jättebra! Jag ska köpa den sen när den kommer ut på dvd ;P

Jag ska lägga in bilder, förhoppningsvis ikväll :)
Var på pubafton i fredags. Var jättetrevligt. Det var först på Tennstopet, när de stängde kl 23.00 så drog vissa av oss vidare till Wasteland. Det blev jättekul, fast min plånbok gillade det inte :(
Men det ordnar sig :)
Bilder på det kommer också.
Efter Wasteland gick vi och köpte wok (ovanligt, not!:), sedan följde mami med mig och Hanna hem, och så sov hon över här. Hon var måttligt seg igår ;) Eller ja, det var vi väl allihopa, men hon låg i soffan hela dagen och åkte hem typ vid 18.00 kanske ;P
Sedan blev det till att glo på tv och dega, tills jag äntligen gick och lade mig vid 1.
Idag är jag toktrött och lite småsjukis, och jag har världens ångest över att jag inte har fått vila ut i helgen. Förstår inte hur jag ska orka jobba imorgon. Blir nog sängen rätt tidigt ikväll, hoppas jag iaf :)

Nu så ska jag göra något att äta, och sedan glo runt lite på nätet efter något mysigt duschdraperi (jag har redan hittat ett, men det är ju alltid bra att kolla vidare;), och lite annat smått och gott som kan tänkas vara trevligt att ha färdigt tills flytten :)

Ja, det var lite om min helg, vad har ni gjort? :)



Kommentarer
Postat av: Karin - Mamma till Nova

Laddad för jobb imorgon? :)

Postat av: Karin - Mamma till Nova

Vad bra :)jag med!!

Stegräknare är jättekul att ha på sig när man jobbar! Man springer ju som en tok på toys jämt :D

2009-09-28 @ 20:38:56
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin
Postat av: Lina Karin

mm! faktiskt :) haha!

Det kommer, det kommer :)

2009-09-28 @ 21:02:43
URL: http://www.metrobloggen.se/enlinaochkarin

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback