Bulletproof

La Roux - Bulletproof är kanske hetaste låten just nu?! :) Har blandade känslor gällande den, men jösses vad bra den är! Varje gång jag hör den så blir jag alldeles varm, men har samtidigt en väldigt konstig känsla.. :S Wierd!
Jobbade idag, det gick bra. Var bara väldigt trött.. :( Vaknade 07.42 och fick panik. Skulle ta 08.09 bussen. Stressade som en idiot och jag HANN!! Jag hann till och med pressa i mig en macka. :P
Sedan så gick det neråt, jag kom på idag att det måste bero på att man vaknar med panik som man blir så otroligt trött efter ett tag. Så var det alltid när jag gick i skolan, vaknade 10-20 min innan bussen gick och stressade jämt, sedan när man kom hem så tvärdog man. Hmm.. Konstigt läge.

Jag borde börja plocka lite här hemma, har varit sååå seg idag så jag har inte orkat.. :/
Får se vilka som kommer på måndag, jag har inte en aning.. Som vanligt ;P Haha! Noll koll liksom :P

Wehej!! Nej nu ska jag ta mig ett ryck här snart tror jag, tjo vad kul! Not :P

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din mail:

URL:

Vad vill du säga till mig? :)

Trackback